مجموعه تلویزیونی دور دست ها

نویسنده "سمانه نامدار" ، کارگردان "جواد ارشاد" ، تهیه کننده "فریبا بانک توکلی"

مجموعه تلویزیونی دور دست ها

نویسنده "سمانه نامدار" ، کارگردان "جواد ارشاد" ، تهیه کننده "فریبا بانک توکلی"

مجموعه تلویزیونی دور دست ها

آمده ایم تا بی واسطه با تمامی همکارانمان در ساخت مجموعه تلویزیونی دور دست ها همراه باشیم .

پایان تولید ، در انتظار پخش دوردست ها

چهارشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۳۰ ب.ظ

تهیه کننده سریال دوردست ها از پایان تصویربرداری آن و بهبود حال جمال اجلالی بازیگری که سرصحنه این سریال دچار سکته مغزی شد ، خبر داد .

فریبا بانک توکلی گفت : امروز دهم بهمن آخرین روز تصویربرداری دوردست ها است و در سکانس پایانی در ساحل فرح آباد جویبار، دانیال حکیمی و فرشته سرابندی مقابل دروبین می روند .


وی همچنین با اشاره به اینکه تاکنون۱۵۰۰ دقیقه راف کات (چینش اولیه نمادها در کنار هم) سریال تهیه شده ، اظهار داشت : تدوین اولیه همزمان در مکان فیلمبرداری در حال انجام است و تقریباً همه قسمت ها آماده شده ، فقط ظریف کاری ها و گنجاندن تصاویر میانی مانده است که با تدوین نهایی سریال که زیر نظر مستقیم جواد ارشاد کارگردان پروژه انجام خواهد شد، مجموعه دوردست ها آماده پخش می شود .

براساس طرح اولیه ۲۶ قسمت برای این سریال در نظر گرفته شده بود که این تعداد افزایش یافته و در نهایت تعداد قسمت ها بین ۳۵ تا ۴۰ قسمت خواهد شد و البته این بستگی به تدوین و زمان هر قسمت دارد.

فریبا توکلی در پایان درباره شرایط جسمانی جمال اجلالی چنین گفت : الحمدلله وضعیت جسمانی آقای اجلالی خوب است ؛ طوری که پزشک معالج او مصرف آبمیوه را تجویز کرده و خانواده ایشان هم از زمان بیماری در کنار وی هستند . هم من و هم عوامل تولید «مجموعه تلویزیونی دور دست ها » هر روز پیگیر وضعیت بهبودی و مراحل درمانی ایشان در بیمارستان بوعلی سینا هستیم.

مجموعه تلویزیونی دور دست ها به کارگردانی جواد ارشاد و تهیه کنندگی فریبا توکلی محصول مشترک شبکه یک سیما و سازمان ملی استاندارد است .

سریال دوردست ها

ما برای عزیز دل جناب آقای جمال اجلالی آرزوی سلامت می کنیم و امیدواریم به زودی زود حضور گرم و صمیمی ایشان در معرض دیده های بینندگان عزیز قرار گیرد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۴
رستم ایران نژاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی