مجموعه تلویزیونی دور دست ها

نویسنده "سمانه نامدار" ، کارگردان "جواد ارشاد" ، تهیه کننده "فریبا بانک توکلی"

مجموعه تلویزیونی دور دست ها

نویسنده "سمانه نامدار" ، کارگردان "جواد ارشاد" ، تهیه کننده "فریبا بانک توکلی"

مجموعه تلویزیونی دور دست ها

آمده ایم تا بی واسطه با تمامی همکارانمان در ساخت مجموعه تلویزیونی دور دست ها همراه باشیم .

جمال اجلالی در وردست ها

چهارشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۵۱ ب.ظ

جمال اجلالی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که مدتی است مقابل دوربین سریال در دست تولید دور دست‌ها قرار دارد ، دوم بهمن بر اثر سر درد و فشارخون بالا در بیمارسان بستری شد .

 

جمال اجلالی صبح روز جمعه و پیش از گریم ، ابراز سر درد شدید کرد و از آنجایی که سابقه فشار خون داشت و چند روزی هم قرص های فشار خونش را مصرف نکرده بود، به بیمارستانی در شهرستان جویبار منتقل شد. در زمان بستری و با کاهش سطح هوشیاری، پزشکان بیمارستان جویبار تشخیص دادند که آقای اجلالی به بیمارستان بوعلی سینای ساری که از تجهیزات بهتری برخوردار بود ، منتقل شود . با انتقال ایشان به این بیمارستان ، پس از انجام آزمایشات و سی تی اسکن مغزی ، پزشکان اعلام کردند که او دچار خونریزی و سکته مغزی شده است .

فریبا توکلی ادامه داد : آقای اجلالی در کُما نیست و با سطح هوشیاری 10 در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بوعلی سینای ساری ، تحت نظر پزشکان قرار دارد .

 

بدین ترتیب حضور آقای جمال اجلالی در سکانس باقیمانده و برای بازی در مقابل دانیال حکیمی منتفی می شود .

خانم توکلی تصریح کرد : با توجه به اعلام نظر پزشکان مبنی بر اینکه پس از انتقال به بخش ، ایشان باید یک ماه استراحت مطلق کنند ، بنابراین بازی او در سریال دور دست ها پایان می‌یابد چرا که تصویربرداری این سریال تا پایان همین هفته 9 بهمن در منطقه جویبار به پایان خواهد رسید .

همه همکاران ما در سریال تلویزیونی دوردست ها برای عزیز دل جناب آقای جمال اجلالی آرزوی سلامت می کنیم و امیدواریم ایشان هر چه زودتر با سلامتی از بیمارستان مرخص شوند .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۴
رستم ایران نژاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی